Hvis dit barn har særlige behov

På Ellehøjskolen er det pædagogiske læringscenter kernen for pædagogisk udvikling og udfoldelse.

PLC består af skolens vejledere: læringsvejleder, It-vejledere, matematikvejleder og læsevejleder. Vejlederne vejleder personalet på baggrund at forskningsbaseret viden og konkret data med henblik på at understøtte klassens læringsmiljø og dit barns trivsel og læringsprogression.

Ellehøjskolen som fra 1. august 2020 er NEST-skole med to voksne i alle klasser i stort set alle timer samt et tæt samarbejde med PPR vil på denne baggrund tage hånd om de allerfleste elever i samarbejde med forældrene.

Hvis forældre eller lærere/pædagog er er bekymrede for et barns udvikling laves der en handleplan i samarbejde med forældre, professionelle og evt . PPR og socialforvaltningen.

Sidst opdateret: 20. november 2023